- Wat is de verwachte levertijd?
De levertijd is maximaal 4 weken. De hoezen worden op bestelling voor u gemaakt. Daardoor heb ik geen voorraad.
De verzending gebeurt met TNT Post.
Betaal mogelijkheden
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
In uw `winkelwagen` kunt u op 2 manieren betalen:
– Vooraf betalen via iDEAL met gratis verzending.
– Achteraf betalen (aan de pakketbezorger van PostNL) onder Rembours met een meerprijs van € 20,00
iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
- Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL.
- iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren.
- iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.
- Controle en overzicht op de betaling.
iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank.
2a. Hoe werkt iDEAL?
Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:
- U bestelt een product.
- U selecteert iDEAL als betaalmethode.
- Vervolgens selecteert u iDeal en de bank waar u uw bankzaken al online regelt.
- U komt direct in het bekende internet bankier programma van uw bank
- De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld Op de voor u bekende  manier keurt u de betaling goed
- U ontvangt een bevestiging van uw bank
- U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd
- Wat zijn de verzendkosten?
Verzenden is gratis, mits u via IDEAL betaalt.
Verzenden onder rembours kost € 20,00 extra. Het voordeel is dat u pas betaalt wanneer het pakket is ontvangen. Houd er a.u.b. rekening mee dat bij rembours het pakket niet geopend mag worden voordat u betaald hebt. Ook is het goed om te weten dat de postbode alleen contant en gepast geld kan aannemen. Pinnen is helaas niet mogelijk.
Een verzending onder rembours wordt nooit bij de buren aangeboden. Na 2 mislukte bezorgpogingen, kunt u het pakket gedurende 3 weken ophalen bij het postagentschap. U kunt daar overigens wel met PIN betalen. Vergeet niet uw legitimatiebewijs mee te nemen.
- Prijsopbouw
Al onze prijzen worden vooraf aangegeven en zijn inclusief BTW, onder voorbehoud van typefouten.
5 . Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over mijn dienstverlening of geleverde producten. Toch vraag ik u vriendelijk om uw klacht te melden. Dat kan per email, post of telefonisch (zie de contactpagina). Ik neem binnen 14 dagen contact met u op en streef ernaar u klacht naar tevredenheid op te lossen.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Klala, Naaiatelier Angélique Lubbers
Kleine Heistraat 16-388
4884 ME Wernhout
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Herroepingsrecht
- Is het mogelijk om producten terug te sturen/ruilen?
Bij Klala heeft u voor alle bestellingen een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is.
Tijdens deze termijn dient u het product zorgvuldig te gebruiken en als het mogelijk is de verpakking te bewaren.
Indien u het product wenst te ruilen of te retourneren neemt u contact op met Klala (zie de contactpagina). Ik verstrek u dan instructies voor de retourzending.
Retourneren kan uitsluitend aangetekend. Deze portokosten zijn voor uw rekening.
Klala zal bij het terug ontvangen van het artikel, het aankoopbedrag inclusief gemaakte verzendkosten terugbetalen.
- Retour sturen/ Klachten
Onze gegevens:
Klala, Naaiatelier Angélique Lubbers
Kleine Heistraat 16-388
4884 ME Wernhout
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
Ik deel u hierbij mede, dat ik de overeenkomst betreffende
- de aankoop van de volgende producten: [aanduiding producten]*
- de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroep.
– Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
- Naam:
- Adres:
- Postcode en woonplaats
– Klacht of reden van de retourzending: (niet verplicht)
– Handtekening: (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
- Tenslotte.
Indien u op enigerlei wijze teleurgesteld bent in de dienstverlening of producten van Klala , dan kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar klala.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddeling om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).